gmzeatsvr bilgeeS bizimkide önde gidiyor. Perinatolojiye yönlendirdi doktorum gittim genetik dendi sizi yönlendirmediler mi?
Eylullxx bilgeeS kac haftaliksiniz? Bizimde oyle ama doktor herhangi bişey demedi haftasiyla uyumlu dedi aksine. 1 hafta ileri 1 hafta geri normal karsilaniyor dediler
gmzeatsvr bilgeeS perinatoloji sıkıntı yok dediyse endişelenmeyin onlar detaylı inceliyorlar ☺️ Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi☺️
gmzeatsvr Dost 2 hafta öndeydi devletteki doktorum direk perinatolojiye yönlendirdi sıra aldım gittim bir sorun çıkmadı. İlk oğlumdada kafası büyük dendi. Benim de kfam büyük ben bebekken bu çocuk yaşamaz fln demişler hatta ama çok şükür hayattayım 😅
gmzeatsvr Dost ben özele gitmiyorum. İzmir şehir hastahanesinde doktorum fark edip perinatolojiye yönlendirdi. Sadece kafası 2 hafta önde. Diğer bölgeleri günü gününe gidiyor.