huysuz__ Birtutamumuut ben ve çevremdeki 6 kişi kız 1 erkek. Kontrollere gittikçe de kız ağırlıklı duyuyorum
huysuz__ AymiR meyvelerle öğünü geçiştiriyorum kızım olucak😅 gerçi ben hep meyveciyim önceki kızımda ve oğlumda da meyveye abanırdım.
AymiR huysuz__ 😅normalde ben Hiç yemezdim kızlarımda hiç yemedim bu hamileliğimde yiyiyorum işte insandan insana fark ediyor demekki sağlıklı kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı🤲🏻
annesininballisi Birtutamumuut ay bende kime sorsam erkek diyor 😅 benimde oğlum olacak hayırlısıyla 🙏🏻