Karpuz1995 merhaba amin inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza. Kızlarımın ikisinde de kanamam olmuştu benim azar azar lekelenme tarzında, mide bulantısı filan yaşamadım hiç. Kızlarım hep yukarıdaydı ve kasık ağrısı filan yaşamamıştım. Bu gebelikte en başından beri kasık ağrısı ve baş ağrısı yaşıyorum. Kanamam olmadı. Bebeğim acayip aşağıda ve ağrılı geçiyor.