Meliha09 Amniyosentez olanlar erken doğum yapıyor diyorlar genelde siz bu konuda ne düşünüyorsunuz. 13. Haftamda oldum ama bu düşünce aklımdan çıkmıyor sizce doğruluk payı var mı
Zeynep299 Meliha09 doğruluk payı 99.8 dedi bana genetik doktoru. Ben ama nipt yaptırdım onda 99.6 mış
amayinedeiyiilerledim Meliha09 18 Haftada yapıldı. Şu an 36+1 im. Korkmayın. Amniyosentez ilerki haftalarda yapılırsa o risk daha yüksek. Yeni yaptırdıysanız bol bol dinlenin sıvı alımına dikkat edin 🙂
Tubam25 Meliha09 16 haftada yaptırdım bide 3 kere iğne soktular karnıma plesentayı delemediler sıvı gelmedi 37+3 teyiz 1 parmak açıklıkla bekliyoruz korkutmayın boş yere kendinizi