Meliha09 Kızlar sizinde 2. Hamileliğiniz çok hızlı geçiyor mu daha dün gibi öğrendim nerdeyse 17 haftalık olmuşuz bile ilk oğlumda küçük onunla ilgilenmekten belkide zaman çok hızlı geçiyor ilkinde günler geçmek bilmezdi sizinde öyle mi🙂
huzunluponcik Meliha09 benimki de öyle ilkinde de günler geçmiyor gibiydi şimdi haftalar su misali akıp gidiyor 20 haftaligiz bizde
eceyc314 Meliha09 ilk gebeliğime göre hızlı geçiyor. Son zamanlar geçmez demiştim ama son iki ay önceki aylara göre daha çabuk ilerledi. Sadece gebelik şekeri teşhisinden sonra çok zorlandım. Fazla stres yaptım.
canvecanan Meliha09 2. Gebeliğim 24 haftalık oldum bende çok hızlı geçiyor günler🥲 8 yıl aradan sonra tekrar hamile kaldım hamileligimi çok ozleyecem galiba
06Canan Meliha09 evet bizim de öyleydi ama şuan geçmesini istemiyorum birdaha bebek düşünmüyorum hamişliğimi özlicem
Suey Bende 2.bebegimi bekliyorum 18 olduk zaman çok hızlı geçiyor çünkü sürekli oğlumun peşinden koşturuyorum hamileyim deyip keyif naz yapamıyorum dinlenme şansım yok zorlansamda aynı tempo devam
Selcennnn Meliha09 aynı durumdayız bebeğim küçük henüz 9 aylık bende 18 haftalık hamileyim ne ara bu haftaya kadar geldik anlamadım bile zamanın hızına yetişmek mümkün değil 🥲vakit azaldıkca korku ve heyecan da artmaya başladı
Zeynephtc Benimde ikinci gebeliğim benim çok zor geçiyor ama çok bulantım kusmam var kızım daha 3,5 yaşında aşırı ilgi istiyor 12 haftalık oldum daha keyif yaşayamadım 3 haftalıkken öğrenmiştim ☺️
Gorkemm Meliha09 ayyy evet ya benimki de 18 hafta oldu oğlumda iki yaşında gerçekten gün içinde koşturma olduğundan herhalde zaman geçip gidiyor
1prensesannesi__ Meliha09 yok asko yaa sanki 1 senedir hamileyimde doguramadım gibi hissediyorum cok agır bu cocuk tasiyamiyorum belim agriyo biran once dogsun istiyorum 28+4üz bana da hic zaman gecmiyo gibi geliyo
Caglab Meliha09 benimki de çok hızlı geçiyor ya.sanırım ilkine göre çocukla daha hareketli diye böyle hızlı geliyor bize.