Calasun insallah bizde goruruz 37,38 haftayi. Normal dogum cok istiyorum insallah kendiliginden zamaninda gelir. 🤲🏽 İnsan ister istemez tedirgin oluyo her an dogum baslicak gibi hissediyorum. Bide ilk gebelik ve tecrubesizlikte var 😕 Allahim hayirli dogumlar nasip etsin herkese 🤲🏽🤲🏽