Dün kontrol lim vardı genelde devlete gidiyordum dün özele gitim doktor erken doğum riskin var dedi bide bebeğin başı küçük dedi sorun yok ama dedi kafama takılan şey kizlar devlet niye bana bunları söylemedi devlet Hastanesi’ne 3haftada bı çağırıyor du düzenli de gidiyordum doktor bebeğin başı küçük dedi bebek yüzlü dedi öyle deyince kafama takıldı sadece