Yasemincee26 Kızlar gelişim geriliği var bebeğimde. Yarın doğum olucak. Sizden dua istiyorum 😭 bebeğim küvöze girecekmiş. 😭 Çok duygusalım ağlamam durmuyor
Tutaste_ Yasemincee26 kız sakin ol hicbisey olmaz Allah’a sığın ben 7aylik kalbim delik ciğerler gelişmemiş dalak büyümüş biseyler daha varmış unuttum 1750 doğmuşum.kalp ameliyatı olmuşum bı buçuk yaşında yemeği ilaç sanıp yemezmisim binada bagirti kopunca beni öldü sanarlarmiş ölçek diye beklemişler babam doktora götürüp gomiyim ozaman demiş . Şimdi hamileyim.bebegime 26yasindayim 76 kiloyum etine dolgun 😀 sen kalbini rahat tut inşallah hiç bişey olmiycak bebeğine dua edicem sen rahat tut. Kalbini canım benim bişey olmaz Allah’ın izniyle dua edelim bol bol
Alynq Yasemincee26 hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle 39 haftalık doğan da küvöze giriyor o bebekle alakalı bir şey küvöze girecek diye korkma yeterki sağlıkla kavuş evladına hepsi gelir geçer
Lavinia96 Yasemincee26 kaç haftalık bi gerilik var acaba? Benim de bebeğim de geri olduğunu söyledi doktor bide plesanta yaşlanmış erken doğum olabilir diyor bende tedirginim. 33 haftalığım şu an🥹
SrpYlmz Yasemincee26 Rabbim yardımcınız olsun canım benim kıyamam böyle mi karsilican bebegini ağlayarak mi goruceksin benim ablamın çocuğu 39. Haftasında doğdu kakasını yutmuş enfeksiyon kapmış o bile bir hafta kuvezde kaldı diğer ablamda 36 haftada doğum yaptı oda kuvezde kaldı ikiside şuan çok şükür sagliklilar kendini korkutma sonuçta yaşam sınırı 24 . Hafta diye biliyorum kendini üzme Rabbim şifa versin ikinizede 🙏🫶🫶
Rabissannee Kritik haftaları geçmişsin bile, kuvozde kalırsa tek kötü yanı çok özlersin bebeğini ama eninde sonunda kavuşursun. Kendini mutlu edecek şeyler yap bebegin de mutlu olucaktir, ağlayınca anlıyorlar bence
Yasemincee26 Rabissannee evet çok özlerim ama inşallah sağ salim kavuşuruz , çok duygusalım böyle planlamamıştık hiç
Yasemincee26 Lavinia96 2 haftayı geçmiş bir gerilik. Ve bizde de plesenta yaşlanması vardı beslenemiyor diye alıcak doktor
Zehra385 Yasemincee26 Cnm merak etme Allahin inziyle selametle cikacaksinz dogumdan bebeginde iyi olacak ole hisediyorum biraz kuvezde durmasi daha iyi olur takip edilir hem cok gecms olsun
Selinmoon Yasemincee26 Hayırlısıyla doğumunu yaparsın inşallah 🙏 herkes bir süreçten geçer önemli olan senin ve bebeğinin sağlıklı olması . Lütfen güçlü ol ❤️