Buketelvr meram tıpta dogum yapacaksan bıle sevk yaptırabılırsın meramdekı kalp doktoru bıldıgım kadarıyla amelıyat yapmıyor sürekli takıpli olman gerekecek nimet hanım mahmut bey var ıkiside bırbırınden degerlı biz bebegimizi kaybettık ama çok ilgilendiler saolsunlar