Bana akıl verin anneler. 31 haftalık hamileyim. Bir de iki yaşında cocuğum var. Ev sahibimiz evi satmış taşınmak zorundayız. Ve ben aşırı stresliyim. Resmen kendimi psikolojik rahatlatmak için son iki haftadır kötü bir alışkanlık edindim; oje kokluyorum. Ama sürekli. Önceki gece bile uykumdan kalktım bunun için. Bebeğime zararı olur diye de korkuyorum ama kendime engel olamıyorum. Hamileyken stres altında kalmak çok zor. Kendi ailem çok uzakta ama eşimin ailesi yanımızda. Ve onlarda daha çok strese sokuyor. Yardım etmek yerine hadi, hadii şurayı toplayın diyorlar sadece. Offf ne yapacağım ben . Nasıl kurtulacağım bu alışkanlıktan.