35+2 haftalık hamileyim bu haftama kafar mantar enfeksiyonum hep vardı bir türlü geçmedi ama ilk defa bu sabah bir avuç kadar fazla sarı akıntıyla uyandım. Belim de ağrı yok ama karnım da da ağrı oluyor ara ara sağa sola dönemiyorum artık ağrıdan. İlk hamileliğim tedirginim bu yüzden. Bu gibi durumlar yaşayanınız varmı erken doğumu tetiklermi ? Bu son haftalarım olduğu içinmi acaba yoğunlaştı akıntı?