Kızlar iki dişim de çok ağrıyor ikiside galiba çekim hem sağ hem sol üst gerçi çekse nasıl biseyler yicem bilmiyorum çünkü ikiside üst biseyler yediğim içtiğim dişler ikisinide cekse hicbirsey yiyip icemem bı çaresi var mıdır
Birde 24 haftalık hamileyim ilk kadın doğuma mi gidip sorayım galiba rapor vermesi lazımmis dişçiye yada disçiye mı gideyim bilemedim yaşayan varsa lütfen yardımcı olur musunuz