Nevruz4 Evet hepimiz diyoruz sağlıklı olsunlar ama hepte bir heyecan oluyor acaba ne diye tahmini olanlar yazabilir mi:)
06Canan Nevruz4 iyimdir tahminde ama bugün kime yorum yaptıysam hep erkek gördüm biraz önce bir arkadaş doğru bilmişsin erkek dedi ama bugün hep erkek görüyorum 😂sizinkinide erkek olarak gördüm
Zgh38 sevaldqn1 [https://mutluresim.com/images/2024/05/23/zYA7QF.png](https://) benim bebişime de baksanız 🥰