Esim önce test mi yapıyorlar
nasıl ilerledi süreç
kaçıncı haftada oldunuz
bana bu hafta doktor test yapıcaz, sonra kan uyuşmazlığı aşısı olacaksın dedi
ben de 14. haftada lekelenme olduğunda olmuştum diye hatırlattım
sonra tamam iğne oldu diye not alalım dedi
tekrar yapıcaz ya da yapmıcaz demedi.
Ben de bi pürüz çıkarsa diye endişelendim açıkçası