Aselx çok memnun kaldım,şansıma kaldığım iki günde de ebeler çok iyi çok profesyonel ve sevecendi , odamız tek kişilikti pilates topu basamak sıcak duş gibi tüm imkanlar vardı , doğum kaldığım odada gerçekleşti doğumhaneye gitme stresine girmedim bebeğimi yanımda giydirdiler , gebe okuluna katıldık bu sayede eşim de doğum dahil hep yanımdaydı,bu söyleyeceklerim normal doğum için geçerli sezeryanda bilmiyorum