Leyli_gul sana benden tavsiye hamileliğinin en güzel ve rahat zamanları bol bol uyu son aylarında ne demek istediğimi anlayacaksın psikolojik olabilir yüz üstü de yatsan sıkıntı olmaz canım uyuyamama sebebin yeni yeni hormonların değiştiği için alışma sürecindesin belki de bu yüzdendir ama benden tavsiye bol bol uyu ve bol bol bu zamanları güzel geçir 34. Haftadayım 3 ay olacak hele şu son 1 aydır hiç uyku yok şuan uyumak istiyorum ama sertleştiriyor kendini uyuyamıyorum mide yanmam hat safhada soluma dönene kadar veya sağıma sanki dünya dönüyor bel ağrısı bacak ağrısı ağlıyorum artık