Umutaren maşallah. Ben ilk kızımda hiçbirşey demedim ilk denemede oldu şükür. Aradan 3 yıl geçti 2. Yi 1 yıldır deniyoruz 2 kere sonlandı. 1 i kendi 6 haftalık kanama ile düştü, diğeri 9 haftalıktım gelişmedi diye kürtaj oldum 36 gün oldu. Hala adet olmadım doktor 5 gün daha bekle olmadı ilaç yazarım dedi. Ben dün hayıt macunu aldım bu sefer adet olduğum gibi başlayacağım inşallah işe yarar. Aslında gebelik oluyor ama demekki tutunamıyor. Var mı başka önerin. Herhangi bir test vs yapmadı doktor bunlar için