Semisko bende çarşamba günü kan vermeyi düşünüyorum kasık ağrılarım var son bir haftadır onlardanda şüphelendim epey, ama kimyasal geçirdiğim için eşimde bende hiç heyecanlanamıyoruz şuan ya yine kan değeri düşerse diye belirtilerin olmadıgı günler bile korkmaya başladım artık belirtiler gitti diye