Bende ilk hareketini 18. Haftada hissettim. Hareket ediş gibi değil daha çok yukarıda benzetildiği gibi tek bir hamle olarak mısır patlaması şeklinde hissediliyor. İlk hissettiğimde inanamadım ama doktoruma sorunca zayıf annelerin daha erken hissedeceğini söyledi yağ dokusu olmadığı içinmiş. 19. Haftadayım hala mısır patlıyor 😅🩵 Çok muhteşem bir his🥲 hepimiz sağlıkla kavuşalım 👼🏻