BeyzaZehra ilk doğumum epidural oldu çok rahat doğdu acısız ağrısız sadece sabah 10 da gittim suni verdiler akşam üstüne dayanamadım suniye epidural istedim iğneden sonra heryerim uyuştu doğum hızlandı doğum anında hiç bişey hissetmedim hafif karnim belimde baskı vardı ikinci doğumumda suni verirler korkusundan bütün sancılarımı çektim doğuma geç bile kalmıştım doğumhane kapısının önünde yere attım kendimi sancı çekmekten doğuracak halim kalmamış doktoru bekledik sancılarımla gelene kadar çok çektim doğum anının o kadar zor olduğunu bilmiyordum yada ben geç kaldım çok sancı çektim diye okdr şiddetli ağrılar çekmiş olabilirim hertürlüsü çok zor ama sonucunda bebeklerimi kucağıma almıştım 🫶😊