1kb1ra Kızlar 2 gün önce sağlık ocağına gitmediğim halde gitmişim gibi gözüküyor e nabızda neden böyle oldu anlamadım
Damlaozzz 1kb1ra Ebe veya doktorunuz gebeliğinize ait bilgileri güncellemiş olabilir geçenlerde gidemedim sağlık ocağından aradılar ebeye kan değerimi tansiyon sonucumu söyledim telefondan girdi bilgileri enabız da gitmişim gibi gösteriyordu
1kb1ra Damlaozzz hayır canım kimse aramadı beni güncellendiği bir bilgi de yok anlamadım yarın gidip sorsam mı acaba