Havvabaht Kızlar 12 de erkek 14 de kız dediler suanda 17.3 üm göstermedi kendini siz kaçıncı haftada öğrendiniz bide tahmin edermişsiniz anlayamlar
UykucuuAnnee Havvabaht 11. Haftada öğrenmiştim ilk gebeliğimde şimdi ise 15 haftalık oldu öğrenemedik bir türlü
UykucuuAnnee Havvabaht devlet hastanesi uzattıkça uzatıyor ya bu cinsiyet söyleme işini bende anlamadım
Minikanne-76 20+3 Erkek dedi 12+5 de kız dedi meğer bacağını açmıyor pipi mi kordon mu bilemedim pipi kayboldu demişti 😂😂 20 den sonra değişir mi bilmiyorum
UykucuuAnnee Birmi ay yine iyi ben bana direkt detaylı ultrason yaptırıp geldiğinde cinsiyeti de söyleriz dedi