Yusbus doktorun kendi kararı siz şöyle dikiş istiyorum diyemiyorsunuz mesela bne ilk sezeryanımda hiç aklıma bile gelmedi sormak özelde yapmıştım doğumu ama maşallah doktorum kalem gibi tek bir çizgi halinde yapıştırma yapmış şu an 6 sene geçmiş üstünde hiç ama hiç belli değil ve ben yine aynı doktoruma gidiyorum..o doktorun nasıl bir dikiş kullandığına bağlı kimisi yapıştırma kimisi normal yapıyor ama siz sorun tabi hangisini yapıyor ama tercih yapamıyorsunuz hangisini yapıyorsa