Merhaba yoldaşlar, bugün 50 gram şeker tarama testim kötü çıktı sonuç 216. Ailemin yarısı şeker hastası olduğu için bekliyordum ama çok yüksek geldi çünkü kiloma dikkat ediyorum. Dahileyeye yönlendirildim ayrıca sizin bu konuda deneyimleriniz neler? 26+0 haftam bebek uyumlu. Ama bu konu içime korku saldı, umarım pozitif dönüşleriniz olur.