Zeynepsa Kizlar sezeryan sonrasi verilen bir krem varmış. Dikis yeri icin Benim doktorum vermedi. Dogum yaptigim 5 ay oldu dikisimin tam orta yerinden 1 damla kadar kanama oldu dün. Zaten cok gec kapanmisti. Acaba bu kremle alakali mi
sudamlasi Zeynepsa bana da krem verilmedi bahsettiğiniz krem izin kapanması için verilen krem sanırım. Kanama için bi kere daha muayene olun bence
Aasibel Zeynepsa bana fito krem vermişti. Eczaneden kendinizde alabilirsiniz. Ama ilk zamanlar kullanılması iyi diye biliyorum dikiş yerinin yumuşaması için. İsterseniz şimdi alın kullanın.
Zeynepsa sudamlasi evet evet o krem. Cok gittim normal dediler. Kafama takiyorum normal olsa kanar mi
Zeynepsa sudamlasi ama kanamasi canimi sikiyo gidiyorum bisey yok diyolar iyice sinirlerim bozuluyo. Yoksa niye kaniyor