Lavinia2000 İlk kızımın adı Asel. Elisa uyumlı gibi geldi ama Eflin de çok hoşumuza gitti sizce hangisi kızlar. Geçen de İncila’yı sormuştum ama vazgeçtik ondan 😅 bakalım daha kaç kez değiştireces fikrimizi 🤦♀️🤣
Mucizeayla Lavinia2000 bacım kusuruma bakma ikisini de isaretleyemedim Elisa güzel gibi ama aklıma birinin kızı var o geliyor o yüzden onu de secemiyom diğeri de söylemesi ters geldi secemedim ben pas geçebilir miyim 😂
Aysunays Lavinia2000 sizi üzmek istemem ama 2 si de anlamı yanlış bilinen isimler .Eflin güneşin batması demek farsca bir kelime elisa da Elizabeth in kısaltması gayrimüslim ismidir. Cennetin kapısında bekleyen meleğin ismi Ridvandir. Bence başka isimler düşünmelisiniz 🌸 Laren demişsiniz mesela o çok güzel 👍
Lavinia2000 Mucizeayla Ahahhaah hiç mi ihtimal yok 😅 aslında az önce Laren ismini buldum o nasıl peki 🤣
Mucizeayla Lavinia2000 hepsinden yine onu secebilirim 😂 ben isim konusunda uyuzum kızıma da doğmadan bir ay önce beğendim anca AYLA koyduk klasik eski isimlerden ben biraz Türkçeciyim isim konusunda 😁sen beni boşver içine sineni koy gitsin hepsi çok yakışır 😍
Yusbus Lavinia2000 asel lina koyabilirsin birleşince çok güzel oluyor bence 😂 benim kızımın adı da asel liya olcak 😂
kardelen54 Elisa ben de kız olursa düşündüm ama sanırım aynı zamanda yabancı bi isim bazı yerlerde öyle yazıyor gayri Müslim adı deniyor
Lavinia2000 Yusbus büyük kızımın adı asel ikinci kızıma isim arıyorum şimdi 😅 Lina ismini de dedim eşime ama tek başına çok yalın kaldı dedi
Lavinia2000 Aysunays Gerçekten mi? Ya ben böyle olunca gerçekten üzülüyorum isimlerin doğru anlamlarını naısl bulacağız. En başta Aden düşünmüştük çokta emindik mesela ama sonra anlamının kötü olduğunu öğrendik. Şimdi Elisa ve Eflin… Bu liste böyle uzayıp gidecek sanırım 😞 teşekkür ederim 🤎
Aysunays Lavinia2000 evet malesef cogu ismin anlamı yanlış yazılıyor internette özellikle cennetle alakali anlamlar..insallah içinize sinen bir isim bulursunuz🌸