seyda-4 Kızlar 4. Aya girdik ne durumdasınız göbekleriniz çıktı mı sonradan bulantı yaşayan vs var mı nasılsınız? :)
Be65tul Aynı haftamız 4. ayı bitirdik 5 aya mi girdik yani 5 ayın ilk haftasına yoksa 3 bitti 4 e mi girdik oluyor
Semihaoyku 22 hafta 1 bucuk kılo aldım daha karnım hamıle kalmadan vardı sımdı ıyıce belırgın dısardan net bellı oluyo cınsıyetını 17 haftada 3 lu taramaya gıdınce ogrendım