basakc36 Kızlar sadece ben mi böyleyim bilmiyorum. Asla çatlağım olur şuram şöyle görünür, kilo alıcam diye korkmuyorum. Sağlık olduğu sürece asla bunları önemsemiyorum sadece ben mi böyleyim
izobellaaa-_- basakc36 bennnnn hatta aldığım kiloyu bile vermek istemiyorum 🤣🤣 zaten bunları takmadığım için ne kilo aldım ne yırtık oluştu 2. Gebeliğim 😃
iremd-1798 basakc36 ilk kızımda hiç düşünmedim 13 kilo aldım çatlaklarım var hep mutlu oldum çünkü ben dünyalar tatlısı bir evlat getirdim dünyaya. 🥰 İkinciye hamileyim daha kilo almadım ama karnım baya büyüdü ve ilkte ki çatlaklarım gün yüzüne çıkmaya başladı ama yine de mutluyum bende hiç takmam sağlıkla gelsin evlatlarımız ❤️
Burcu-2634 basakc36 sen ben misin? 😂 İnan benim de kilosu çatlağı sarkığı umrumda değil çok şükür sağlıklı bir kızım var şuan içinde sağlıklı ilerleyen bir hamileliğim var 🙂
hyena basakc36 valla bende öyleydim ama doğumdan sonra lohusalıktan herhalde kendimi beğenmemeye başlamıştım şimdi barışığım yine o halime ama tabi lohusalık başkaymış 🤣
basakc36 izobellaaa-_- Bende asla takmıyorum olsa bile.Bazı arkadaşlarım çok evhamlı şuram böyle olucak böyle çatlıycam diyorlar.Ben önemsemiyorum ya her anın bir güzelliği var bencee
basakc36 iremd-1798 Evet bencede sonuçta içimizde bir can büyüyor ve bu çok güzel bir şey.Olumsuzluklara takılmak varken güzelliklere odaklanmalıyız 🥰
izobellaaa-_- basakc36 kesinlikle bir tanıdığım yazın kavurucu sıcağın da bile vıçççç vıççç çatlağı olmasın diye ne yağlar sürdü bende hamileydim yani ne bileyim eşim görüyor zaten sadece beni oda dert etmezse benim hiçç umurumda olmaz ☺️
basakc36 Burcu-2634 ❤️önemli olan sağlık geri kalan her şey hallolur.Bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌺
Burcu-2634 basakc36 amin bacım inşallah rabbim herkesin yardımcısı olsun sağlıkla alsınlar bebişlerini kucaklarına 🤲🌹
Damlaozzz basakc36 Hiç düşünmüyorum valla dikkatte etmiyorum ilk zamanlar gibi psikolojik midir nedir aksine çatlağım yok yinede maşallah diyeyim de 😂😂 aman sağlık olsunda gerisi boş laf
Yusbus basakc36 yoooo aslaaaa Şuan tamda öyle biri var o da ben her gelen ayyyy ne kadar kilo almışsın bu gidişle çocuğu doğuramıcaksın aaaa çatlakların mı var neden birşey kullanmadınnn Sen südyen takmıyormusun göğüslerin sarkmış kötü duruyor kocan sonra beğenmez Yüzün sivilce dolmuş çok çirkinleşmişsin insan bi cilt bakımı yapar sende iyice saldın kendini Bla bla bla blaaaaa yettoooo kardeşim bana dert olmayan şeyler millete dert oluyor ayar oluyorum sanane ya sananeeee 😂😂😂😂
Yusbus Ayrıca güzel annelerim annelik demek bedeninden ruhundan hayatından herşeyinden vazgeçmek demek değil mi neden bile bile bunları takıp stres yapayım ki 😂😂🤷♀️
Lilipadq basakc36 hamilelikten önce de kilo alıp verdiğim için çatlaklarım vardı hiç umursamazdım. Yazın bikini giyerdin arkadaşlarım ay ben aslaaa giyemem sendeki iyi cesaret falan derlerdi. Kilo da umrumda değil alınır verilir bebiş sağlıklı olsun biz sağlıklı olalım yeter bence. İnsanız sonuçta. Taştan yaratılmadık ki heykel gibi yontulalım. Çok şükür çatlağım oluşmadı ekstradan. Kiloyu da doğum sonrası emzirme diyetiyle vereceğim. Hayat olumsuz düşünmek için çok kısa çünkü❤️
Zmom basakc36 Kilo problemim yok alabilirim ama çatlak istemiyorum valla😂 olsa da öyle çok üzülüp depresif olmam. Çok takılmam yani. Özgüven çok önemli burda. Bebişler sağlıkla gelsin de varsın çatlayalım 😍😍
Tutaste_ basakc36 bende öyleyim moralimi çok bozuyorlar benim yok kilo aldın çocuk daha 18haftalik bı kilo oldumu diye soran gerizekalılar mi dersin. Çatlak içinde zeytin yağı sürelim bence ilerde pişman olabiliriz 😀
gozdeee41 basakc36 bende oyleyim catlak kremi 1 kere bile sürmedim kilo zaten alamadım şeker oldugu icin diyet beslendim hiç umrumda değil hamilesin tabi kilo alicaz şişlik ödemler catlaklar vs olucak sonucta içinde minik bir insan büyüyor takanlarıda kafaya anlayamiyorum zaten😁