biranne1_ canım son bir ay dışarıdan sigortanı ödet ücretli de çıkışını yapsalar dahi diğeri en azından doğum izninde olacak. Sonuçta sen 32 hafta çalışıp bunu hak etmişsin ne yazık ki ücretli de bu sıkıntı oluyor. Sen dediğim gibi yaparsan alırsın bende aynı şekilde ilk cocugumda aldım bu şekilde. Ne. Yazık ki hakkımız olanı uğraşlar ile almaya çalışıyoruz ücretli olarak.