Shr7 dogumdan hemen sonra depend külot bez giydim. Daha sonrasında kendim pamuklu ped taktım. Nedeni; külot bezi değişmek için komple pijama çıkarmak gerekşyoe ve zor oluyor. Panuklu pedin emiciliği güzel oldugu için bir de sık sık değişmen gerektiği için de taşma olmuyor merak etme. Sağlıkla gelsin❤️