Merhabalar bende 27+5 teyim.ikiz gebelik.Bende öyle sürekli sanki aşağıda haraket ediyorlar,tam bu kasık taraflarda orta en alt hizalarda falan,durmadan qıdıklanma tekmeleme falan,sık sık gün içinde topluyorlar kendilerini.Hatda ben serklajlıyım bazen öyle tekme atıyorlar ki aşağıda tam o serklaj yerime sanki cok acıyor.İnsan tedirgin oluyor