e_blue_sky_a Zynp27M sonra 2almak gerekebilir 1i fazla almayın aktif bebek de çok iyi asla sızdırmaz 4ay oldu kullanıyoruz üstelik bebeğim çok hareketli
Sibelipekf Fazla bence çünku hızlı büyüyorlar 1 ve 2 yi stok yapmayın. 64 luklerden alın bittikçe alirsinzu