heffalump18 Haftadayım iki gündür sağ göğüs altında çok şiddetli ağrı ve sertleşme var bazen nefesimi kesiyor bebişi çoğunlukla o kısımda hissettiğim için hareketlerindendir diye düşündüm ama başka yaşayan var mı sormak istedim acaba anormal bir durum mu?