fatma3004 İyi akşamlar hanımlar benim ikinci hamileligim sabah beşten beri karın ve kasık ağrısı hiç geçmedi 🤷🏻 33+2 yüz sizce gitmeli miyim
Tugces27 Bende 34. Haftayım şuan aynı şeyi yaşıyorum regl ağrısı gibi ve hiç geçmedi saatlerdir sizin durumunuz ne oldu acaba