3 lü tarana için kan alındı 15 gün sonra sonuç Tam bir ay olunca pernatolojiden randevu alacaksın dedi ama Bn ikisini de 15 gün sonraya aynı güne buldum aldim 17+6 olmuş olucam randevu günü perinatoloji için erken değildir değil mi randevu bulmak malum zor bulmuşken aldim