sirin_yalcin Haftadayım Haziran’da doğum yapıcam ama havanın sıcak olması beni etkilemeye başladı sizde de oluyor mu? 😥😥
06Canan sirin_yalcin benim doğumda Ağustos ta nasıl geçircem 3 ayı çok sıcak ya bugün çok bunaldım birde 4 yaşında kızım var parka felan götürüyorum sklmaması için çok zorlanacam
sirin_yalcin 06Canan ayyy Allah yardımcın olsun çok fena bh sıcaklar şarıl şarıl terliyorum oturduğum yerde normal mi bilmiyorum 😭😭
_Fasyada_ Bende 35 haftadayım doğum haziranda sıcaklar beni de mahvetti bol su içip olabildiğine dinleniyorum