izobellaaa-_- 251211 ay ben bayılarak aldım değişik geldi daha önce böyle hastane çıkışı görmemiştim 😀 bir de erkekten sonra kız çocuğu kıyafeti bana o kadar tatlı geliyor ki 😍 Bide isimlisini yaptırdım inş elime tez zamanda ulaşır ☺️
Selinmoon 251211 Hemşireye başka vereceğim tabii ama biraz kendimize geldikten sonra bunu giyindirip misafirlerimizi karşılayacağız 😍😍
sunashn50 251211 bu takımı yaptırdım bende birde isimli müslin takım yaptırmayı düşünüyorum bir sade bir şık olmak üzere 2 adet
yigitmom_ izobellaaa-_- Allah’ım bu ne güzellik böyleeee sağlıkla giydirin 😍 İnşallah kızım olacak benimde sayfa ismi öğrenebilir miyim? Bu yaz bebeği için uygun değil mi ?
Sevginur61 izobellaaa-_- yaa sırf süslü püslü kıyafetler için kız olmasını çok istiyordum 😂 ikinciye inşallah
izobellaaa-_- yigitmom_ üstünde yazıyor kuzum endi baby diye yaz direk Instagram dan çıkıyor inş bir haftaya gelecek 😊
sunashn50 251211 sağlıklı olması öncelik ama bi oğlum var birde kızım olmasini cok istiyordum giyim konusunda kokoş olcak sanırım 😂😂