glbnnblg Esericlal en başından beri hep var şuanda da var 29 haftalığız giderek artacak dedi doktorumuz normal yani herhangi bir leke görmedikçe 🌸
Bhrdgan Esericlal ben cok yorulunca oluyor oyle su gibi akıntı çok yürüdüğümde ayakta kaldıgımda falan klodm sırıldklam oluyr
Esericlal Gizem9688 evet akıntı normal ama bu su gibi olunca korktum yarın sabahtan çağırdı doktor bı test varmış onu alcam yapcak
kardelen54 @Esericlal canim sonucun çıkınca banada haber verir misin bugün benden de baya geldi su gibi bisey cumartesi randevum benimde Dr a sorarım aksi bise olmasında
Esericlal Esericlal kardelen54 kumda döküyormusum onun dışında idrar testi aldı orda çıktı kum döktüğüm
Nilaytoygar Benimde geliyordu 25 haftalığım şu an amniyon testi yaptık negatif çıktı normal akıntıymışş