İlk doğumsa ilk doğumda acılma malesef cok yavaş oluyor 😕 benim saat sabah 6da suyum geldi hastaneye gectiğimde 2cm dediler ama suyum geldiği icin yatış verildi. Akşam 21.38 da doğurdum yani bendede cok uzun sürdü ama 5cmden sonrası hızlı ilerledi yani bence tekrar gidin ne olur ne olmaz.. epiduralı sanırım 3-4cm da yapiolar ben yaptırdım ama malesef bende etki etmemişdi aynı sancıları devam cektim ama bana özel bir durum olsa gerek etrafımdaki herkesde fayda etmişdi🙈 sağsağlim kolay bir şekilde kucağına alırsın inşallah☺️ yine git bence almamaları sacma düzenli bir şekilde sancınıc var sonucta