Meryyy__ Kızlar merhaba ben 2 gün önce doğum yaptım bebeğimde enfeksiyon göründü, geçene kadar gözetim altında kalacağını söylediler çok kötü oldum aranızda bunu yaşayan var mı🙏
Aysemm44 Meryyy__ Benim ilk çocuğumda olmuştu 7 gün küveste kaldı enfeksiyondan dolayı korkma hemen toparlanıyorlar
Eliff_gny Meryyy__ antibiyotik tedavisi verirler genelde 1 hafta sürüyor bazen 10 güne kader devam edebilir korkmayın çıkar benim iki çocuğum da girdi kuveze ikisi de 10 gun yattı içini ferah tut gözetim altında olması daha iyi
Ebruxxxx Meryyy__ bende oğlumda öyle olduk 41 haftada digum yaptım ve sezeryanliydim doğdu enfeksiyon gözüktü ve acil yatış yapıldı 7 gün kaldım sezeryan halimle tek başıma baktım bebegime sadece tedavisi bittikten sonra çok dikkatli bak bebeğine çok çabuk hasta oldu benim bebeğim sürekli kanında enfeksiyon yükseldi
Meryyy__ Rgmss antibiyotik tedavisine başladıklarını söylediler ama gün vermediler fazla sürer mi acaba
Meryyy__ Aysemm44 çok korkuyorum hayalim eve onunla dönmekti görmeye gittiğimde dokunamıyorum bile😢 Allahım hiç kimseyi evladıyla sınamasın oğlum da şuan küveste
Aysemm44 Meryyy__ Endişe etme cnm 7 gün kalır çıkar daha sağlıklı şekilde inşallah birlikte eve gidersinz ben hep emzirmeye gidiyordum enfeksion hızlı geçiyor öyle
Rgmss Meryyy__ bılemıyprum benım de oglum yogun bakıma alındı solunum sıkıntısından antıbıyotık baslanırsa 5 gun kesın surcegı soylendı fazlası da olabılırmıs.Allah hayırlısını nasıp etsın gercekten cok zor ama yapabılcegımız tek sey dua etmek
Meryyy__ Rgmss evet belki de diyorum sarılık falan geçirirse orda direk tedavisi de yapılır Öyle teselli oluyoruz
Meryyy__ Eliff_gny öyle zaten içeriye girdiğimde steril oluşu içimi rahatlattı sütüm yeni az az geliyor ne gelirse anında götürüyorum Şifa olsun🙏
Meryyy__ Ebruxxxx beni yanına bıraksalar kalırım ama yoğun bakım ünitesinde olduğu için dokunamıyorum bile🥺 Dün yatışı yapıldı hafta sonuna kadar iyi olur yanımıza gelir inşallah size de çok geçmiş olsun🙏🙏🥺
Serfes1 Meryyy__ benim kızımda ikinci gün yattı. 5-7 günlük antibiyotik tedavisi alıp taburcu oluyorlar genelde. İnşallah tez zamanda şifa bulur. Biz yopun bakımda da enfeksiyon kaptık ishal oldu 4 5 gün biraz sürecimiz uzadı fakat çok şükür geçti gitti şimdi beraberiz sizde kavuşursunuz inşallah
gzdcpn Meryyy__ merhaba çok geçmiş olsun..ben de 2 gün önce doğum yaptım yogun bakıma yatırdılar bebeğimi enfeksiyon için tahminen 7 güne kadar yatış verdiler bize de ..Yasamayan bilemezmsuan psikoljim hiç iyi diil..Sizin süreciniz nasıldı sonrasında nasıl oldu bebeğiniz? İnsallah simdi kocaman olmustur ama o süreci nasıl geçirdiniz yardıma cok ihtiyacım var..😔