Merhaba hanımlar,
Antalya sehir hastanesinde doktorunu tavsiye eden var mi, 7 haftalığım dogumum sezeryan olacak, iki defa tip fakultesi gebe poliklinigine gittim doktorlar degisiyor, haftasonu kanamam oldu sehir hastanesi kadin dogum acildeki doktorlar guzel ilgilendiler, sehir hastanesinin verdigi duphaston ilaci tiptaki birak progestana basla dedi, kafam karmakarışık oldu, ilk gebeligim hic bilgim yok, ilgilenecek iyi bir doktor tavsiyesi rica ediyorum