Kızlar kızım olucak isim konusunda kararsızım sizce
Yesimdeniz bebeğimin adı elisa 3 aylık 😍
XBirmelekannesiii öylemi bende kararsız kaldım anlamıda çok güzel
Yesimdeniz evet çok hoş kızımda öle şuan lik naif nazlı bir kız 😃😍