Ebrubal Merhaba arkadaşlar.. Ben 2 sene sonra hamile kalabildim. Eşimde bende sigara kullanıyodk. Eşimin spermleri çok düşük çıktı ve doktorum hemen sigarayı bırakmasını söledi. Beraber sigarayı bırakmaya karar verdik. 1 ay sonra hamile kaldığımı öğrendim. Şimdi 11+3 haftalık hamileyim. Eşim sigara kullanmaya başladı ama az içiyo hergün paket almıyo arada benimde canım istiyo ve bi kaç duman içiyorum😏 Ne gibi zararları var🥺
Mila_01 Araştır istersen plesenta yaşlanmasına neden oluyor o da büyük kötülük bebek için beslenmeyecek oksijen alımı tam olmayacak lütfen araştırın göreceksiniz