haticim İdrar yolu enfeksiyonunda ilaç antibiyotik şaşe fitil kullandım şimdiye kadar geçmedi idrar kültüründe çoğu ilaca dirençli çıktı daha detaylı bakıcak doktorum ciltle alakalı olabilir dedi benzer durum yaşayan var mı ?
basakc36 haticim Merhaba geçmiş olsun.Benim lökosit(WBC) 44 çıktı cuma günü doktora gidicem korkuyorum çok mu yüksek size nasıl bi tedavi uyguladı.Sizin kaç çıkmıştı sonucunux
haticim basakc36 saolun sizede geçmiş olsun değeri bilmiyorum acil bir şey olsaydı hemen çağırırdı korkmayın ama ilaca başlatmadı mı hemen e reçeteyle gönderiyorlar ilaçları
Ssumsum basakc36 benimde 23 çıktı antibiyotik verdi sizde de bel kasik ağrısı mide bulantısı yapıyor mu enfeksiyon
basakc36 Ssumsum merhaba geçmiş olsun ben yaklaşık 18 haftalık hamileyim bulantı kusma çok yaşadım ama şimdi azaldı sadece kasık ağrım oluyor idrarımı yaparken ağrı sızı olmuyor cuma günü doktora gideceğim inşallah çok yüksek demez🤕