cLearQueen
Bende aynısıni yaşadım hayatım boyu bu kadar ağlayıp uzulmemiştim..ve üstelik üzerinede bu sefer bebeğime bişey olacak korkusuyla ona ağladım…Değmez hicbisey için o minik canları üzmeye ama elimizde değil işte…Biz çok güçlüyüz onlar için ayakta kalmak zorundayiz