marsuk34 Kızlar 39+0 sabah nişanım geldi. Tüm gün de regl sancısı gibi kasıklarımda sancı hissediyorum ama belden vuran bir ağrım yok. Acı eşiğim de yüksektir acaba anlamıyor muyum? Sizce ne yapayım sancıların dayanılmaz olmasını mı bekleyeyim?
Gizemmisler Sancıların düzenli olması lazım 5 dk da bire düşünce gidersin hastaneye şimdi gidersen çok zorlanirsin
Gizemmisler marsuk34 yani herkesin farklı geliyor benim ilk başta karnım kasiliyodu belli bı sure 2 dakkada bir geldiğinde belimden vuruyodu artık doğuma kadar anlamamak mumkun değil zaten ağrı hissediyorsunuz bide ne kadar geç hastaneye giderseniz o kadar iyi telaş etmeyin