Melisa73 merhaba, hayır beklemeyin ağrısı giderek artar daha kötü olur, gebelik haftası erkenken alınması lazım, sadece o bölgeyi uyuşturarak apseyi boşaltıyorlar çok acıyor ama sonrasında rahat edersiniz, doğum sonrası da tekrar kontrol için çağırıyorlar geçmiş olsun