Merhaba 5 haftalık hamileyim, geçen hafta kanama oldu 3 gün sürdü proteston verdi doktor günde 2 kere fitil olarak , kanama dursada ilaç devam ediyorum, rahimde kesenin arka tarafında kanama alanı da hala duruyormuş risk devam ettiği için istirahat verdi dikkat et kendini yorma vs dedi. Bu durumlardan biraz korktum aynı şeyleri yaşayan var mı ?