Bugün evi sildim oğlumun pikniği vardı yarın poğaça yapıyordum birden midem yanmaya başladı ve sancilanmaya başladım. Aniden oldu yavaş yavaş da değil şuan aşırı midem ağrıyor belimde hafiften vuruyor ama kasimlarimda birsey yok kusasım geliyot mide yanması bu mu yoksa doğumsal birsey değildir dimi ne ilk hamileligimde ne de nirmal hayatımda mide yanması yaşamadığım için