Aytug0101 Okadar çok şey varki hangi birini söyleyeyim. Asistanlara birakiyorlar herşeyi deney tahtası oluyorsunuz. Evet temizlik odalar vs güzel ama geri kalan herşey sıfır. Bana doğumda bakteri kaptirdilar. Tekrar 1 hafta sonra dikislerim açtilar uyusturmadan bayiltmadan. 13 gün o şekil açık kaldı komple,sabah akşam kazıyarak temizlediler uyusturmadan tedavisi o şekilde yapılıyormuş ölucem sanmıştım artık. Ve 10 sezaryen varsa 8i yara yeri enfeksiyonundan geri gelmiş servistekiler hep o şekilde yatıyordu herkes beddua ediyordu. Sabaha kadar basbas bağırdım benim sancım var suyum kanamam geldi diye ilgilenmediler nstde sancin yok yakan soyleme begenmiyosan başka hastaneye git dediler. Suyu gelmis kanaması gelmiş bı şekilde nasıl gidebilirim adim atamiyordum. Sabah kıdemli asistan geldi nasılsın falan dedim ben ölüyorum allahinizdan bulun. Dün gece doktorlar gelmiş bakmışlar açıklığın yokmuş sancinda yokmuş suyun gelsede bekleriz sorun yok dedi. Ne diyorsunuz hocam gece gelmedi doktor hemşireye okadar dedim çağırın bana kasılma ilacı falan yapın birşeyler yapın nolur dedim cagirmadi ameliyat izlemeye gitmiş ilaç falan yok yatsın demis telefonda da demiski begenmiyosa başka hastaneye gitsin gelemem demiş. Hemen o kıdemli açıklığıma baktı 7cm acilmisim ve çocuğun kafası gelmişti çünkü 27 haftalıktı ikizlerim. Artık çok gecti 5 dakika içerisinde ameliyathaneye indirdiler ve sezaryenle aldılar çocuklarımı başka hastaneye götürdüler yoğun bakıma. Oğlum doğduğunda mosmordu sıkıştığı için nefessiz kalmiş. 3 gün yaşadı oğlum kızımda 72 gün yaşadı kaybettim. Doğumdan çıkınca o geceki doktor odama geldi özür diledi helallik istedi. Ne yasattiysan rabbim 10 katını yaşatsın dedim. Bu kadar hızlı açılman imkansız,nstde sancin yokmuş hemşireler öyle söyledi,ben yeni doktorum asistanim başıma böyle şeyler gelmedi daha önce falan. Acimi yaşamaktan şikayetçi bile olamadım toplam 1 ay yattım o hastanede sağ çıktığıma dua ediyorum. Memnun olanlarda var okudum burda bir kaç kere. Ama ben birdaha aslaaaa. Rabbim düşürmesin. Sırf bu yüzden bu doğumumu Medlineda yapicam en azından insan yerine konulurum